Αναρτήθηκε από: internationalaffairs1 | 28/07/2009

ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ- ΚΕΡΥΝΕΙΑ – 28/7/2009

Στο ιστολόγιο αυτό δεν περιγράφω ούτε παρουσιάζω συναισθήματα.Ακόμα κι΄αν αφορά την εισβολή στην Κύπρο που τόσο πολύ έχει επηρεάσει την ζωή μου και πρό πάντων τον ψυχισμό μου (όποιος έχει διαβάσει την σελίδα μου «ποιός είμαι» πιστεύω ότι θα το κατανοήσει).

Κι΄αυτό, διότι έχω πεισθεί εδώ και πολλές δεκαετίες, και συγκεκριμμένα από τότε που έκλεισα του είκοσι μου χρόνια (από τότε δηλαδή που γνώρισα το διανοητικό έργο του Raymond Aron ) ότι στις διεθνείς σχέσεις δεν χωράνε συναισθήματα.Εχουμε να κάνουμε με συσχετισμούς δυνάμεων.Και πάντα έτσι ήτανε στην ιστορία, είτε μας αρέσει είτε όχι.Για να είσαι δίκαιος η ηθικός στις Διεθνείς σχέσεις, πρέπει πρώτα να είσαι ισχυρός.Αν έχεις την δύναμη, μπορείς να επιλέξεις να είσαι δίκαιος η άδικος, ηθικός η ανήθικος.Αν είσαι αδύναμος, αφήνεις στον αντίπαλο(στον ισχυρό) αυτή την πολιτιστική επιλογή ακόμα κι΄αν η απόφαση του, σε αφορά.

Εχουν περάσει κοντά τρείς δεκαετίες απο τότε που ήμουν είκοσι ετών.Κατά την διάρκεια αυτών των 3 δεκαετιών, έζησα-βίωσα την καθημερινή πορεία της Ελλάδας πρός την σημερινή παρακμή της.Σήμερα η πλήρως χρεοκωπημένη Ελλάδα, έφτασε στο σημείο να αδυνατεί να αντιδράσει ακόμα και σε πτήσεις τουρκικών μαχητικών πάνω από κατοικημένα ελληνικά νησιά.Η παρακμή αυτή λές και δέν γνωρίζει πάτο.Αντε τώρα μιά χώρα πού βιώνει αυτό τον βαθμό παρακμής, να ασχοληθεί με το Κυπριακό.Και οι πολίτες της, να βιώσουν την επέτειο της εισβολής.Είναι σαν να ζητάμε από έναν κατάδικο σε ισόβεια, να μας πεί την άποψη του για τους τρόπους εμβάθυνσης της δημοκρατίας.

Κι ΄όμως διαβάζοντας αυτό το άρθρο της Εύας Νεοκλέους, και προπάντων βλέποντας αυτή την εικόνα της Κερύνειας απο το φιλμάκι του Youtube που εκτίθεται στην ανάρτηση, μ΄έπιασαν τα συναισθήματα μου, και είπα μέσα μου «δεν μπορώ να το πιστέψω ότι μιά ελληνική πόλη όπως η Κερύνεια πρίν απο μερικές δεκαετίες, είναι σήμερα υπό ξένη κατοχή».

Ακολουθεί ο σύνδεσμος

http://evaneocleous.blogspot.com/2009/07/blog-post_20.html

Σχολιάστε

Kατηγορίες